آ

  • آراسته، حمید رضا شکاف پاسخگویی بیرونی دانشگاهها از دیدگاه جامعه علمی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 91-112]
  • آقاپور، شهلا بررسی نقش مهارتهای توسعه فردی در برنامه درسی در شکل گیری قابلیت اشتغال در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 113-128]
  • آهنچیان، محمدرضا ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران بر اساس جهتگیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 75-97]

ا

  • ابراهیمی، قربانعلی بررسی جامعه شناختی چالشهای اجتماع علمی دانشگاه [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
  • اسفیجانی، اعظم بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظامهای مدیریت دانش و فناوری [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 99-119]
  • افقهی، بابک مقایسه تحلیلی هوش سازمانی در آموزش عالی: مطالعه‌ای موردی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 67-86]
  • اقدائی، محمد حسن استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه برای انتخاب استاد راهنمای پایان نامه دوره دکتری [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 47-66]
  • اکبری بورنگ، محمد ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران بر اساس جهتگیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 75-97]

ب

  • بازرگان، عباس شکاف پاسخگویی بیرونی دانشگاهها از دیدگاه جامعه علمی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 91-112]
  • بازرگان، عباس بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 111-131]
  • بختیار نصرآبادی، حسینعلی بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظامهای مدیریت دانش و فناوری [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 99-119]
  • بختیار نصرآبادی، محمد بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظامهای مدیریت دانش و فناوری [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 99-119]
  • بدری، سیدعلی عوامل مؤثر بر انتخاب موضوع تحقیقات علمی دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 87-110]
  • بدیعی، حسین برآورد تقاضای آموزش عالی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در افق 1404 [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 43-68]
  • بهبودیان، جواد ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی، شایستگیها و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی با کیفیت تدریس آنان [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
  • بهنوئی گدنه، عباس بررسی جامعه شناختی چالشهای اجتماع علمی دانشگاه [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
  • بیگدلی، مژگان بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 111-131]
  • بیگلری، نگین نگرش و رفتار دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس در زمینه سرقت علمی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 133-151]

پ

  • پرداختچی، محمد حسن شکاف پاسخگویی بیرونی دانشگاهها از دیدگاه جامعه علمی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 91-112]
  • پزشکی راد، غلامرضا نگرش و رفتار دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس در زمینه سرقت علمی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 133-151]
  • پورترکارونی، محمد بررسی عوامل مؤثر بر تعاملات و ارتباطات دانشجویان با استادان [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 25-41]

ت

  • توکلیان، فرحناز بررسی رابطه بین کاربست مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده و کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]

ج

  • جعفری، پریوش ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی، شایستگیها و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی با کیفیت تدریس آنان [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
  • جعفری ثانی، حسین بررسی نگرش اعضای هیئت علمی در باره رابطه بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خویش [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 1-17]
  • جعفری ثانی، حسین ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران بر اساس جهتگیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 75-97]

ح

  • حاجی مرادی، احمد ممیزی کیفیت آموزش مؤسسات‌ آموزش عالی در قالب مدل مدیریت‌کیفیت ‌فراگیر با رویکرد فازی [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 25-47]
  • حجازی، سید رضا شناسایی مؤلفه های دوسوتوانی مؤثر بر عملکرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 69-90]
  • حسنی، محمد تأثیر سطوح مختلف آموزشی بر رشد اقتصادی در کشور ایران [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
  • حسینی، میرزاحسن بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری دانشجویان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 121-143]

د

  • درانی، کمال بررسی مقایسه ای عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی و روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 145-167]

ر

  • رازقی، حسین برآورد تقاضای آموزش عالی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در افق 1404 [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 43-68]
  • رجایی پور، سعید تعیین روابط چندگانه میان اعتماد، خودکارآمدی فردی و جمعی اعضای هیئت علمی‌ دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 19-44]
  • رضادوست، کریم بررسی عوامل مؤثر بر تعاملات و ارتباطات دانشجویان با استادان [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 25-41]
  • رضوانی، محمدرضا عوامل مؤثر بر انتخاب موضوع تحقیقات علمی دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 87-110]
  • رمضانیان، محمدرحیم انتخاب استاد نمونه بر اساس مدل تاپسیس سلسله مراتبی در محیط فازی [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 49-73]

ز

  • زارع، هادی شناسایی مؤلفه های دوسوتوانی مؤثر بر عملکرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 69-90]
  • زارعی دودجی، ابوالقاسم انتخاب استاد نمونه بر اساس مدل تاپسیس سلسله مراتبی در محیط فازی [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 49-73]
  • زمانی، بی بی عشرت تعیین روابط چندگانه میان اعتماد، خودکارآمدی فردی و جمعی اعضای هیئت علمی‌ دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 19-44]
  • زنجیرچی، سید محمود ممیزی کیفیت آموزش مؤسسات‌ آموزش عالی در قالب مدل مدیریت‌کیفیت ‌فراگیر با رویکرد فازی [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 25-47]

ش

  • شاوران، سیدحمیدرضا تعیین روابط چندگانه میان اعتماد، خودکارآمدی فردی و جمعی اعضای هیئت علمی‌ دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 19-44]
  • شریف‌زاده، ابوالقاسم بررسی رابطه بین سبک یادگیری و خصایص کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 131-152]
  • شعبانعلی فمی، حسین بررسی نقش مهارتهای توسعه فردی در برنامه درسی در شکل گیری قابلیت اشتغال در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 113-128]
  • شهبازی، کیومرث تأثیر سطوح مختلف آموزشی بر رشد اقتصادی در کشور ایران [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
  • شهیدی، نیما ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی، شایستگیها و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی با کیفیت تدریس آنان [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه برای انتخاب استاد راهنمای پایان نامه دوره دکتری [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 47-66]

ط

  • طالقانی، محمد بررسی رابطه بین کاربست مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده و کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]

ع

  • عبدالله‌زاده، غلامحسین بررسی رابطه بین سبک یادگیری و خصایص کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 131-152]
  • عزتی، میترا بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد آموزشی گروههای آموزشی دانشگاهی: مطالعه کیفی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 23-45]
  • عزیزی، لیلا جهتگیری دینی و جهتگیری پرسشگری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 1-21]
  • عزیزی شمامی، مصطفی بررسی رابطه بین وضعیت اجتماعی و اقتصادی دانشجویان شبانه با ادراک آنها از سرمایه گذاری در تحصیلات تکمیلی [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 109-130]
  • عسگری، محمدهادی بررسی رابطه بین کاربست مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده و کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
  • علم بیگی، امیر بررسی نقش مهارتهای توسعه فردی در برنامه درسی در شکل گیری قابلیت اشتغال در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 113-128]
  • عنایتی نوین فر، علی بررسی مقایسه ای عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی و روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 145-167]

غ

  • غلام پور، زهرا ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مهارتهای کارآفرینی بر دانشجویان و دانش آموختگان استان مازندران [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 129-151]

ف

  • فرجادی، غلامعلی برآورد تقاضای آموزش عالی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در افق 1404 [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 43-68]
  • فرهادی نهاد، رومینا بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری دانشجویان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 121-143]
  • فروزش یکتا، فاطمه جهتگیری دینی و جهتگیری پرسشگری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 1-21]
  • فعلی، سعید نگرش و رفتار دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس در زمینه سرقت علمی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 133-151]

ق

  • قاضی طباطبایی، محمود تحلیل روابط پاره ای از متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان: کاربردی از مدل معادلات ساختاری [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]
  • قورچیان، نادرقلی ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی، شایستگیها و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی با کیفیت تدریس آنان [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 61-82]
  • قویدل، صالح برآورد تقاضای آموزش عالی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در افق 1404 [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 43-68]

ک

  • کارشکی، حسین ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران بر اساس جهتگیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 75-97]
  • کاظمی، ایرج تعیین روابط چندگانه میان اعتماد، خودکارآمدی فردی و جمعی اعضای هیئت علمی‌ دانشگاهها [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 19-44]
  • کرامتی، انسی بررسی نگرش اعضای هیئت علمی در باره رابطه بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خویش [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 1-17]
  • کرامتی، محمدرضا بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 111-131]
  • کرمدوست، نوروزعلی بررسی مقایسه ای عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی و روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 145-167]
  • کلیچ، محسن ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مهارتهای کارآفرینی بر دانشجویان و دانش آموختگان استان مازندران [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 129-151]
  • کیانی، ژاله جهتگیری دینی و جهتگیری پرسشگری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 1-21]

م

  • مظفری، گشتاسب شکاف پاسخگویی بیرونی دانشگاهها از دیدگاه جامعه علمی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 91-112]
  • موحد محمدی، سید حمید بررسی نقش مهارتهای توسعه فردی در برنامه درسی در شکل گیری قابلیت اشتغال در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 113-128]
  • میرسپاسی، ناصر مقایسه تحلیلی هوش سازمانی در آموزش عالی: مطالعه‌ای موردی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 67-86]

ن

  • نواح، عبدالرضا بررسی عوامل مؤثر بر تعاملات و ارتباطات دانشجویان با استادان [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 25-41]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم بررسی رابطه بین وضعیت اجتماعی و اقتصادی دانشجویان شبانه با ادراک آنها از سرمایه گذاری در تحصیلات تکمیلی [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 109-130]
  • نیک سیرت، مسعود عوامل مؤثر بر انتخاب موضوع تحقیقات علمی دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 87-110]

ه

  • هاشم خانی زلفانی، سرفراز استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه برای انتخاب استاد راهنمای پایان نامه دوره دکتری [دوره 18، شماره 3، 1391، صفحه 47-66]

ی

  • یداللهی فارسی، جهانگیر شناسایی مؤلفه های دوسوتوانی مؤثر بر عملکرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1391، صفحه 69-90]
  • یزدان پناه، احمدعلی بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری دانشجویان [دوره 18، شماره 4، 1391، صفحه 121-143]
  • یوسفی افراشته، مجید تحلیل روابط پاره ای از متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان: کاربردی از مدل معادلات ساختاری [دوره 18، شماره 2، 1391، صفحه 83-107]